14.lutego.2009 pojedź po rajtach (1)

w końcu skończyła się posucha po zasranej sesji. Jest czas i nie ma spiny. Jest zajawa na foty po pierwszych zimowych shotach ever.
Bardzo udany wypad z chemicznym i jego rybim oczkiem do Szczyrku. Zrobi się jakiś wrzut z tego na bloka.
Tymczasem poręcz na burdelu, Agu i schody, Surdi i frontside












15.lutego.2009 pojedź po rajtach (18)

zapowiadany wczoraj krótki materiał z burdelu. Chemik i jego dwie zacne sztuczki. Stylowe fifty 18 out oraz frionio pretzel out w chemiczny prodakszyn.
Montaż chemika, ja za kamerą. Dla sponsorów i fanek kontakt na priv







chemik wyjaśnia






15.lutego.2009 pojedź po rajtach (3)

tymczasowy snowpark tichuana i próby czegokolwiek na nim po ostatnich opadach śniegu. Śnieg super, fajnie się lepił ale zbyt mokry i z prędkością lipa.
Z pierwszej próby i kwadratowej nic nie wyszło. Z Sasem przesypałem najazd i siadło =]



rider



tu nic z tego nie wyszło



fs lipslide



fronio na okładkę






19.lutego.2009 pojedź po rajtach (2)

zalapalem sie na jeden z przystankow dc snow tour na warszawskim zeraniu. masakra, drugi koniec miasta, 1,5h publikiem, zeby dojechac pod rure na lace..
nie bylo tlumow, ani porazajacych sztuczek ;p i uswiadomilem sobie, ze bez lampy to se moge conajwyzej pomarznac na tym wypizdowie, bo z zdjeciami ciezko.
na szczescie zalapalem sie na troche swiatla z reflektorow i stad zdjecia




sceneria calkiem spoko



rozped tez ok



kolezka nie wytrzymal



zza fotografow



gniazdo





| >

2017: 09 + 08 + 07 + 06 + 05 + 04 + 03 + 02 + 01 + 2016: 12 + 11 + 10 + 09 + 08 + 07 + 06 + 05 + 04 + 03 + 02 + 01 + 2015: 12 + 11 + 10 + 09 + 08 + 07 + 06 + 05 + 04 + 03 + 02 + 01 + 2014: 12 + 11 + 10 + 09 + 08 + 07 + 06 + 05 + 04 + 03 + 02 + 01 + 2013: 12 + 11 + 10 + 09 + 08 + 07 + 06 + 05 + 04 + 03 + 02 + 01 + 2012: 12 + 11 + 10 + 09 + 08 + 07 + 06 + 05 + 04 + 03 + 02 + 01 + 2011: 12 + 11 + 10 + 09 + 08 + 07 + 06 + 05 + 04 + 03 + 02 + 01 + 2010: 12 + 11 + 10 + 09 + 08 + 07 + 06 + 05 + 04 + 03 + 02 + 01 + 2009: 12 + 11 + 10 + 09 + 08 + 07 + 06 + 05 + 04 + 03 + 02 + 01 + 2008: 12 + 11 + 10 + 09 +


linki: chemik + d.end + banksy + vimo + kamuflage + ogien + menel + Zacharski +

zajawa: Cole Brash + Thomas Stöckli + red bull illume + Daniel Blom +

kontakt: mmaly[malpka]vp.pl